woensdag 26 juni 2013

The Movies Tag- Selectie






Vandaag heb ik voor jullie een tag! Het is al weer een tijdje geleden en ik had vandaag helemaal zin om wat vragen te beantwoorden. Vandaag heb ik voor jullie 'The Movies Tag' en dat is een tag die -zoals de naam al zegt- over films gaat. Ik heb een selectie gemaakt van de leukste vragen, want er zijn anders wel erg veel vragen die ik moet beantwoorden. Wil je het het artikel volledig bekijken? Druk dan op 'Lees meer'.

Wat is jou meest favoriete film?
Ik heb er al wel eens heel kort over geschreven en het gaat nog steeds om dezelfde film(s). De complete James Bond collectie! Het is een stuk van mijn leven geworden. De films zijn zó geweldig. Het geluid, de camera, alles past en vormt een geweldig geheel. Bovendien worden James Bond films geweldig geacteerd. Ik krijg er écht nooit genoeg van. Verde ben ik ook groot fan van Twilight en De Hongerspelen. 

Favoriete actrice? 
Sandra Bullock en Linday Lohan!

Favoriete acteur?
Jhonny Dep en Will Smith.

Favoriete film waarbij je moest huilen?
Tja, zoals bij velen was ook de Titanic bij mij de bom. 

Film die jij leuk vindt en anderen haten?
Side Effects. De mensen waarmee ik de film ben gaan kijken vonden hem vre-se-lijk, maar ik vond het verhaal gewoon erg mooi en het was goed geacteerd!


Favoriete filmduo?
Tja, Bella Swan en Edward Cullin oftewel Kristen Stewart en Robbert Pattinson. Ik hou echt van hun als duo.

Favoriete slechterik uit een film?
Raoul Silva oftewel Javier Bardem uit Skyfall.

Op welke acteur heb jij een crush?
Orlando Bloom!

Je staat op het punt om dood te gaan je kan nog maar één film kijken, welke zou het zijn?
Pitch perfect!

Ziezo, dit was mijn selectie van een aantal vragen uit de tag. Misschien maak ik nog een deel twee waarin ik de andere vragen ook beantwoord. 

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen