zondag 9 juni 2013

Rituals Laughing Buddha body care producten- Body cream


Rituals heeft sinds kort deze nieuwe lichaams-producten geproduceerd! Zeven producten die je lichaam doen stralen. De producten leken me erg interessant en ik besloot ze meteen onder handen te nemen! De geur, de verpakking, de substantie, alles word getest. Rituals heeft me altijd al verrast met hun producten. Zowel cosmetica als verzorging zitten bij mij in de bovenste lade van mijn kast. Geraken deze producten ook aan de top?





'Deze rijke bodycream bevat anti-oxidanten en vitamine E die de vochtbalans van de huid versterken en hertellen. De frisse boost van zoete sinaasappel en de warme geur van cederhout vrolijken zowel het lichaam als de geest op.'


Laten we beginnen met de body cream 'Touch of Happiness'. De substantie van deze body cream is helemaal verlekkerd. Super zacht en smoothie, bovendien makkelijk uitsmeerbaar.
De body cream geeft je lichaam een zijdezacht gevoel. Heerlijk na het douchen! Dat is ook z'n taak dus is het niet meer dan normaal. Ik merk niet veel van het beschermende, voedende deel van de body cream. Hoewel, ik het gevoel heb dat mijn benen er wat gezonder uitzien dan normaal.



Ik denk dat de geur iets is waarvan je moet houden. Ik denk niet dat iedereen de geur van zoete sinaasappel en cederhout oprijs stelt.

Dit product is zeker een aanrader als je net als ik wel houd van zachte benen.

De Rituals Nourishing body cream van 200 ml kost 15.50 euro en is te koop in elk Rituals filiaal.


(De andere producten komen elk in een ander artikel)



1 opmerking: