dinsdag 18 juni 2013

Review- Rituals Sakura scrub

Examens, last, druk, stress. Wat is er beter om mee te ontspannen dan een lekker, grove scrub? Na een maskertje en een gezichtscrub gebruik ik in de douche ook altijd een body scrub! Vandaag test ik deze van Rituals. De Sakura body scrub bevat Organic Suger en Cherry Blossom, heerlijke geur! Ik heb de scrub getest en geef jullie mijn mening!




Zoals ik al zei bevat de body scrub de geur van Organic Suger en Cherry Blossom. Allemaal heel lekker maar toch ietsje té geparfumeerd. Dat is trouwens iets dat mij erg opvalt bij rituals prodcuten. Vrijwel al hun producten zijn vreselijk sterk geparfumeerd. Iets waar je van moet houden. 

Het is een suikerscrub met verschillende verzorgende oliën. Lekker grof, heerlijk om je benen mee te scrubben en ze een laagje verzachtende olie te bezorgen. Een pot bevat 200 gram, lekker veel! 


De substantie ziet er vrij normaal, maar scrubberig uit. Hard, ruig, precies hoe de substantie van een scrub moet zijn!


De scrub scrubt heerlijk en verricht goed werk, hij laat je benen goed zacht aanvoelen en verwijderd de dode huidcellen.


Ik ben helemaal fan van deze scrub! Je gebruikt de scrub één tot twee keer per week en je lichaam is helemaal verzorgd!

De rituals Sakura scrub is te koop in alle rituals filialen voor 15.50 euro.






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen