vrijdag 28 juni 2013

Review- Elf Tone Correcting Powder

Ik heb een tijdje geleden een bestelling geplaatst op Elf, oftewel Eyeslipsface.com! De serviece was erg goed, ik had het pakketje op donderdag besteld en ben het om Woensdag gaan ophalen. Vandaag test ik voor jullie de Tone Correcting Powder die ik had besteld. Een poeder met maar liefst vier kleurtjes! Daar moet toch iets speciaal mee zijn? Ik testte hem!


Zoals ik al subtiel meegaf kun je elf alleen online bestellen voor best wel hoge verzendkosten. Maar de kwaliteit is prima, ook van deze poeder!


Zoals je ziet is de verpakking vrij strak, zonder kleur. Een mooi zwart doosje. De poeder oogt helemaal niet goedkoop of minderwaardig. Bovendien is de verpakking ook vrij stevig en voorzien van een spiegeltje!



De poeder maakt mijn gezicht erg mooi mat. Ik heb een vreselijk glimmende T-zone, die verdwijnt helemaal met de poeder. De poeder komt makkelijk mee, door het grote oppervlak van het doosje en is makkelijk te verdelen over je hele gezicht.


Zoals ik al zei bevat de poeder vier kleurtjes. Geel, blauw, groen en roze. Misschien herken je deze kleuren? Ik wel! Meteen viel mijn oog op de onderste twee kleuren. Groen en roze, want die kleuren zitten op in het Allround concealer palette van Catrice! De groene kleur werkt oneffenheden weg, de roze kleur dient voor de wallen onder de ogen en eventuele pigmentvlekkjes, de gele kleur camoufleert eventuele blauwe plekken en de blauwe kleur haalt oranje vlekken weg, ideaal voor een mislukte poging met zelfbruiner.


Zonder poeder


Met poeder

Je ziet niet erg veel verschil maar het is er toch! Deze poeder is een absolute aanrader en bovendien ook nog eens creatief! Goed gedaan elf.

De Elf Tone Correcting Powder is online te koop op elf.be voor vier euro.





2 opmerkingen:

  1. Ben erg benieuwd naar hoe ik het zou ervaren, aangezien jouw review niet heel veel meer zegt, maar opzich is het wel een fijne review :)

    BeantwoordenVerwijderen