zondag 9 juni 2013

Recept- Haarmasker voor vet haar



Onlangs vond ik dit leuke recept op het internet! Een recept voor een haarmasker tegen vettige haren. Nadat ik mijn haar heb gewassen en er enkele dagen zijn verstreken toont mijn haar vaak vettig aan. Ik zocht op internet een leuk receptje om dit te voorkomen. Dit is wat ik heb gevonden! 


De benodigdheden

Dit zijn de producten die je nodig hebt. Ze zijn te verkrijgen in elke supermarkt.
50 gram yoghurt 
1 ei

Hoe ga je te werk

Dit haarmasker gebruik je nadat het haar is gewassen. Als je dit hebt gedaan begin je met het kloppen van het ei. Daarna voeg je de yoghurt erbij. Vervolgens roer je het goed door elkaar zodat er een egaal masker ontstaat.
Verdeel het haarmasker nu over je haar en wikkel het goed in. Dit kan je doen met aluminiumfolie. Laat het maskertje ongeveer dertig minuten intrekken en spoel het masker daarna weer uit met warm water.

Na een tijdje zou het effect moeten toeslaan en zouden je haren er minder vettig moeten uitzien.

Let op: Ik heb het recept niet zelf uitgeprobeerd en schrijf daarom ook niks over mijn eventuele bevindingen. DIY recepten maak en gebruik je altijd op eigen risico.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen