zaterdag 15 juni 2013

DIY- Lipscrub


Inderdaad. Weer een DIY en weer voor de lippen. Ik weet denk ik wel wat jullie nu denken, maar goed. Haha! Ik had deze libscrub echt nodig afgelopen maandag en besloot er zelf ééntje te maken én er een foto DIY van te maken!
Have fun!


Dit heb je nodig:

  • Twee theelepels grove kristalsuiker
  • Twee theelepels honing
  • Een scheutje olijfolie
  • Een bakje
  • Een potje om de scrub in te bewaren
  • Een lepeltje


Begin met de twee theelepels grove kristalsuiker.


Voeg hierbij twee theelepels honing toe met een halve theelepel olijfolie.


Mix alles goed door elkaar en je scrub is helemaal smeerklaar!


Een kort, handig artikeltje! Ik hoop dat jullie er iets aan hebben gehad! Ik leg jullie nog snel even uit hoe je de scrub kan gebruiken. Heel simpel. Breng de scrub aan op schone, droge lippen. Wrijf met snelle bewegingen over je lippen met de scrub aan je vingers en je krijgt de velletjes mee.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen