dinsdag 4 juni 2013

Baby shampoo VS Nivea straight and gloss


Baby shampoo. Het is goedkoop, mild en het prikt niet in de ogen. Nivea shampoo. Het is duur, gezond voor je haar en het maakt je haar mooi glanzend. Welke van de twee is voordeliger? De goedkope milde of de dure 
gezonde? Ik vergelijk ze vandaag voor jullie.

We beginnen met de Zwitsal shampoo. Een mooie, schattige fles. Heel basic met veel informatie. De substantie is zeer makkelijk verdeelbaar en doorzichtig.

De shampoo zorgt voor enige klit in je haren. Iets dat de Nivea shampoo voorkomt. Dat is uiteindelijk altijd wel makkelijker. Een klein minpuntje!

De shampoo heeft wel erg goed zorg gedragen voor mijn haren. Het vertoonde pas na een kleine vijf dagen weer enige vetheid. Dat valt natuurlijk erg goed mee.

De shampoo prikt zoals de verpakking weergeeft niet in de ogen. Dat kan een groot voordeel zijn als je net als ik af en toe nogal sukkelt met shampoo in je ogen.

De geur van deze gele peuter is erg nostalgisch en lekker! 

Zwitsal baby shampoo is te koop in de drogisterij voor 2.28 euro.


De nivea shampoo ziet er erg classic uit. Niks bijzonders. Ook 'n beetje goedkoop. Vinden jullie niet? Hierbij is de substantie ook erg glijdend en zilverkleurig.

De verpakking opent en sluit met een handig klik dop systeem. Het simpele, hygiënische systeem dus.

Deze shampoo zorgt voor een mooi glow in je haar. Maar, dat heeft ook een groot nadeel! Ik heb het gevoel dat mijn haren met deze shampoo erg snel vettig aantonen. Niet zo fijn!

De blauwe ''topper'' volgens velen is erg goed om klit in je haar te voorkomen. Mijn haar is na het wassen met deze shampoo goed doorkambaar.

Deze shampoo maakt mijn haren niet per sé veel sterker dan een andere krachtgevende shampoo. In iedergeval: ik merk er niks van.

De geur is erg lekker, maar valt moeilijk te omschrijven.

De Nivea straight & gloss shampoo is te koop in de drogisterij en in de supermarkt voor 3.29 euro.

Zoals je ziet verschillen ze in prijs, de baby shampoo is véél goedkoper dan de Nivea shampoo. Ik kan ze allebei aanraden, maar de winnaar van deze battle is toch echt wel De Zwitsal baby shampoo. Hij maakt mijn haar gezond, zorgt ervoor dat het niet snel vettig word en hij is méga goedkoop. Goodbye Nivea, welcome to the family Zwitsal baby shampoo!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen