woensdag 29 mei 2013

Update- Examens

Large


Ja hoor, de laatste drie weken voor twee maanden relaxen. Diehard leren voor je laatste examen van het jaar. Het is bij mij niet anders en ook ik ga voor de komende drie weken beste vriendjes worden met mijn boeken. Ik zeg niet dat het zo zal zijn, maar het zou kunnen dat er wat probleempjes komen opdagen wat betreft mijn planning en het vooruit werken dat ik altijd op woensdag doe. Vanaf deze woensdag leer ik meestal twee hoofdvakken en heb ik dus niet veel tijd om dan mijn artikelen voor die week in te plannen. Zo zou het kunnen gebeuren dat er eens geen artikel komt. Ik kan er niks aan doen, maar ik doe zo hard mogelijk mijn best om school en mijn blog te combineren! Ik zal jullie even mijn toetsenrooster laten zien!

Woensdag 19 juni beginnen de examens voor mij. Dan heb ik de vakken wiskunde 1 en aardrijkskunde met in de namiddag studieregime.

Donderdag: Nederlands en geschiedenis

Vrijdag: wiskunde 2 en natuurwetenschappen

Maandag 24 juni eindigen de examens met Frans en godsdienst.

Als jij net als ik binnenkort je examen hebt wens ik je heel veel succes!

2 opmerkingen:

  1. Hey ik plaatste juist echt suuuuuuuuuuuper toevallig op mijn blog: mietiefrietie.blogspot.be ook juist een artikel geschreven over examens.
    Twins!
    x

    BeantwoordenVerwijderen