vrijdag 10 mei 2013

Review- Maybeline rocket volume express mascara


Love is in the air! Vandaag stel ik aan jullie voor: mijn nieuwe liefde! De nieuwe maybeline mascara.. Wow. Ik heb voor jullie een héél positieve review, veel plezier!

Wederom heb ik ook dit product voor mijn reis naar Marokko gekocht. Hij was duur, maar hij werkt súper! Er blijven amper klonters achter en hij maakt je wimpers goed zwart.
De ingrediënten  daar is niks mis mee! De mascara gaat ook ene mooie zes maanden mee. Heb ik het fout of gaat de gemiddelde mascara maar drie maanden mee?

De mascara werkt met een fijn, klein borsteltje van rubber. Hm, dat had wel wat beter gekund. Je betaald namelijk wel wat centen voor deze mascara. Dan kan een borsteltje met echte haren er toch wel van af? Anyway, aan het rubber stoor ik mezelf totaal niet!

Sorry voor de donkere foto!


Zoals je ziet is dit een prima mascara! Een vervanger voor mijn HEMA mascara? Wel, hij zou het wel eens kunnen worden, ja.

Conclusie: Een prima mascara voor een hoge prijs. Aanrader!

De Maybeline Rocket Volum' Express mascara is te koop in de drogisterij voor 
14.49 euro.





3 opmerkingen: