maandag 20 mei 2013

Review- Etos BB cream

Een weekje geleden werd ik aangenaam verrast met deze BB cream van etos in mijn brievenbus. Een budget optie voor een egale, goed verzorgde huid. Dat is toch wat iedereen wil? Ik ga hem vandaag voor jullie testen. Laten we hopen dat het wat wordt!



Hm, ik vind de verpakking wel erg veel lijken op de Dior BB cream. Zouden ze zich daarop gebaseerd hebben? Een mooie slanke tube, in het grijs. Heel strak met een mooie, matte dop.

Dit is wel een heel groot voordeel! Net als bij de Dior BB cream heeft deze BB cream een pomp flacon. Dit vind ik altijd wel wat hygiënischer en het staat ook een stukje chiquer.
De BB cream bevat SPF 15, dat kun je wat onduidelijk zien op deze foto. Maar, dat is niet waarom ik deze foto heb genomen. Ik heb de kleur 004 en die is veel te donker voor mij ookal heb ik een medium kleur. Ik moet wel toegeven dat ik erg verbleekt ben door het slechte weer, misschien is dat het probleem? Ik vind het trouwens ook erg jammer dat deze BB cream een oranje ondertoon heeft. Geel vind ik altijd wel aangenamer.
Mijn hand zonder de BB cream.
Met een toefje BB cream. De pomp flacon werkt trouwens voor geen meter. Je drukt en drukt, maar een komt niks uit. Als je dan extra hard drukt ligt opeens je hele bureau onder de BB cream.
Uitgesmeerd. Je ziet mooi de overgang van de BB cream naar mijn huid. Hij is zoals je ziet veel te donker. Maar, er zijn ook heel wat positieve punten aan deze BB cream! Hij is heel erg luchtig en smeert gemakkelijk uit. Bovendien blijft hij bijna de héle dag zitten, is hij lekker budget proof en heeft hij een goeie dekking.

Dit product is een aanrader zodra je de juiste kleur gevonden hebt.

De etos BB cream is verkrijgbaar in alle etos filialen, in vier verschillende tinten voor 6.99 euro.








2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Precies! Alleen komt de dekking nu extra goed uit door het feit dat hij nogal donker is.

      Verwijderen