woensdag 1 mei 2013

Review- Essence silky touch blush


Vandaag heb ik voor jullie weer een review. Deze keer eentje van een blush, een Essence blush. Ik ben niet echt een 'blush madam'. Liever gebruik ik mijn eigen huid, maar uiteindelijk gaan we altijd wel eens ergens heen waar een wat egalere huid mét een kleurtje erg word geapprecieerd.


Ook dit product kocht ik speciaal voor vakantie. Een licht, fris niet té opvallend kleurtje leek me een goeie keuze! Het is dan ook zo eentje geworden.


Leuk extraatje! Een patroontje in de blush. 

Ik heb de kleur 10 adorable. Op deze foto zie je ook de verdere ingrediënten. 


Hier zie je een ietwat onduidelijke foto. Een swatch. Een erg mooie kleur, toch? Hij is vrij mat met een kleine glitter. 

Conclusie: Het pigment van deze blush is niet erg op en top, maar is bestemd voor een on-opvallende frisse glow.

Essence blushes zijn te koop in Kruidvat voor  €2.49 per stuk.



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen