maandag 27 mei 2013

Mijn week in foto's #2


Vandaag heb ik weer een 'Mijn week in foto's' artikel. Hier laat ik zien wat er de afgelopen wee allemaal is gebeurd. Ik heb mijn verjaardag gevierd en nog een héle boel andere dingen!


We begonnen de week al heel triest. Regen, regen, regen en regen is het enige wat ik maandag heb gezien en dat op mijn familiefeestje! Wat vinden jullie trouwens van onze nieuwe tuinstoelen? 
De tafel, het was overheerlijk!

Mijn outfit van die dag! Dat truitje heb ik in geen jaren meer aangehad. 

Opvallend dinsdagochtend, overal ballonnen! 

Enkele cadeautjes uitgestald op mijn bed! Als het goed is staat de birthday haul 2 al online, of nee? Nee, toch niet.

Yes! De laughing budha producten van Rituals. Ein-de-lijk!

Dinsdag heb ik ook geleerd voor het proefwerk van de volgende dag. Dát moet ook gebeuren.

Woendag heb ik deel één van de look gemaakt die binnenkort online komt. Hm, rotzooi..


We zijn donderdag en het is nog steeds zo'n rotweer. 

Donderdag heb ik verder vooral aan artikelen gewerkt. Foto's maken, artikelen schrijven, mails checken, etc.

De rest van de week heb ik vooral vooruit gewerkt en ben ik bij m'n grootouders gaan logeren. Verder heb ik niks interessants gedaan en ben ik m'n camera vergeten. Oeps!














1 opmerking: