dinsdag 14 mei 2013

Mijn schoenenstash

Vandaag heb ik voor jullie mijn schoenenstash. Ik vind het altijd wel interessant om te zien van anderen welke schoenen ze allemaal hebben, dat laat ik dus ook vandaag aan jullie zien. Ben je benieuwd welke schoenen ik zoal draag? Lees dan zeker verder!

Vans! Deze schoenen kan ik niet meer missen, sinds ik ze heb draag ik ze bijna elke dag. Dé schoenen van 2013 heb ik niet aan me voorbij laten gaan. Love it!

Een paar hilfigers, met bloemetjes. Deze heb ik echt maar enkele keer gedragen. Ik zou ze wek gebruiken om te sporten maar anders? Hm, nee. Ze staan gewoon nergens bij, best frustrerend!


Dan, mijn twee paar all stars. Grijze en blauwe. Wat is er zo apart aan die blauwe én aan die grijze? De blauwe, hebben een ander soort veters, klopt! De veters van dit paar zijn grondig versleten en daarom heb ik deze nieuwe veters gekocht. Ook de grijze zijn niet helemaal normaal, ze vallen bijna uit elkaar! Ik gebruik ze dan ook echt voor alles en voor overal. 

Mijn Oneill slippers! Dit zijn goddelijke slippers aan je voeten, ik heb deze nu al zo'n jaar of twee en ze functioneren nog steeds helemaal top! Love you guys!

Qua pantoffels heb ik deze schattige berenvoetjes. Te warm voor in de zomer, maar ze zitten zo zacht dat ik het uiteindelijk toch niet kan laten. Eigenlijk draag ik ze iets te weinig, maar dat komt omdat ik het een héle taak vind om mijn voet erin te schuiven en uiteindelijk eindig ik toch altijd weer op blote voeten.

Ik heb één paar sportschoenen en als ik eerlijk ben draag ik veel liever mijn all stars. Deze zitten echt niet lekker, ze zijn gewoon veel te groot! Jammer maar, helaas. Deze zijn van Nike.

Ugs, ik heb ze ook. Het zijn dan wel geen echte, ze zitten als gegoten. Het zijn Hamptons en ze zijn super fluffie. Heerlijk voor in de winter! Ik heb deze de hele winter door gedragen.
Mijn ballerina's. Simpele zwarte met een leuk strikje!

Ik denk dat jullie dan zo goed als al mijn schoenen hebben gezien! Wat is jou favoriete paar schoenen en waarom?

2 opmerkingen: