zaterdag 18 mei 2013

Kleine update + excuses

Huh? Zaterdag geen artikel? Ik weet het, sorry! Ik ben gisteren gaan slapen naar een vriendin, ik vond het nogal onbeschoft om daar een artikel online te zetten, dus dat artikel komt nu zondag. Oftewel, morgen. 

Ik wil ook even mijn agenda punten doornemen. Zo heb ik overmorgen mijn verjaardagsfeestje, ookal ben ik een maand geleden verjaard. Dit feestje is voor familie, dat moet ook gebeuren.

Ik heb ook voor de eerste keer mijn rondreis in IKEA gedaan. We hebben een nieuwe kast gehaald, de malm kast met vier lade's. Die gebruik ik vanaf nu als beautycase. Maar, dat is nog niet alles! Mijn hele kamer word namelijk opnieuw ingedeeld en geschilderd. 

Niet heel boeiend, maar zo heb ik jullie toch weer even op de hoogte gehouden. Have a nice night.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen