donderdag 16 mei 2013

Katy Perry nepwimpers



Herkennen jullie ze nog? De nepwimpers uit mijn birthday haul? Jullie zagen dit paar onlangs nog voorbij komen. Vandaag staan ze in de spotlights! Ik ga ze uitproberen en gelijk ook een stukje reviewen. Veel plezier met dit artikel!


Beginnen met het openmaken van de verpakking. Duh! Dit steekt er allemaal in: de nepwimpers, een klein tubetje lijm, een sticker en een handleiding.
Er staat netjes aangeduid welke wimper je bij welk oog moet plakken. Hier zie je ook duidelijk hoe groot het potje lijm is.

Het duurde een tijdje toen ik de wimpers er goed kreeg opgeplakt en helemaal begreep hoe en waar ik de lijm moest aanbrengen, maar het is me gelukt! Hier het resultaat!

Ik vind het best geslaagd voor een eerste keer na twintig keer proberen.

Met de ogen dicht.

Ik moet er nog erg aan wennen en ik zag net op de foto waar mijn ogen gesloten zijn dat het middelste deeltje niet tegen mijn ooglid plakt.

Deze wimpers zijn nogal hectisch voor op een gewonde dag, maar voor een feestje of een modeshow kan ik ze zeker aanraden

Deze wimpers zijn te koop in alle DI filialen voor ongeveer 6.95 euro.






2 opmerkingen: