zaterdag 4 mei 2013

Foutje!

Tussenartikel-Hm, wat is er anders aan BeautyTense? De lay-out! Ik heb wat zitten spelen met verschillende lay-outs tot ik perrongeluk eentje opsloeg. Daar ging mijn vorige lay-out. Opzich was de andere lay-out helemaal niet verkeerd, maar ik moest er heel erg aan wennen en geraakte er zelf bijna niet uit. Dus, heb ik gewoon terug deze ingesteld. Alle gevolgen heb ik erbij genomen, enkele dingen zijn verplaatst en staan nu op plaatsen waar ik het niet wil, maar opzich is het geen probleem. Zoveel is er nu ook weer niet anders. Hopelijk zijn de veranderingen niet té opvallend. 

#Update: De veranderingen zijn weer aangepast en ingesteld zoals ze vroeger waren, alles staat weer op zijn huidige plaats alleen het lettertype laat ik zo. Zo ben ik er zeker van dat iedereen het kan lezen, het vorige was nogal onduidelijk merkte ik op.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen