zondag 12 mei 2013

De producten uit mijn douche

Je gaat douchen. Het valt niet te onderschatten! Je moet aan alles denken. Een handdoek klaarleggen, je shampoo bij je hebben, je douche gel. Altijd handig als je hiervoor een rekje in je douche hebt staan én, dat heb ik! Ik laat jullie vandaag de dingetjes zien die bij mij is dàt rekje staan.


We beginnen met deze babyshampoo van Zwitsal. Deze staat hier niet omdat we een baby in huis hebben, maar omdat ik deze shampoo ga vergelijken met mijn huidige shampoo. Deze is namelijk veel voordeliger en hij prikt niet in je ogen!
Sinds het artikel dat Mascha schreef over het aanbrengen van een maskertje in de douche heb ik altijd een maskertje in mijn douche liggen voor als ik zin heb in een ontspannend moment. Zélfs tijdens het douchen kan dat. Dit is een Hema masker.


Een gezichtscrub! Deze zag je niet in het rekje staan omdat hij er niet meer inpaste. Wij hebben wel een plank naast onze douche (buiten het hokje) en daar staat deze scrub op. Op het einde van mijn douch beurt even scrubben, altijd lekker!


Dan mijn douche 'gel' van het moment. Hij ruikt heerlijk en is niet zo heel duur. Er is alleen wel iets heel speciaals aan deze douche 'gel' die niet zozeer een gel is.

Dit is namelijk wat er gebeurt als je op het pompje drukt. Schuim! Jihaa!

Om af te sluiten natuurlijk mijn huidige shampoo. Ik gebruik geen conditioner omdat ik dat gewoon niet nodig acht. Dit is een prima shampoo van Nivea!

Voilà, dit zijn de producten die standaard in mijn douche staan. See you next time!

2 opmerkingen: