zaterdag 4 mei 2013

De meest gedragen lente lakkjes uit mijn stash

Je kent het wel, elk seizoen heeft 'zijn kleurtjes'. De kleurtjes die je in dat seizoen het meeste draagt. Vandaag ga ik jullie de lakjes laten zien waarbij ik dat heb voor de lente! Vrolijk, groen, levendig en fel. Zo kan ik mijn vijf prinsessen omschrijven. De kleuren zijn niet allemaal totaal verschillend maar je kunt niet zeggen dat het zussen zijn, eerder verre nichten...




De lakjes die ik voor dit artikel heb uitgekozen zijn helemaal budget proof en bijna allemaal te koop in België of Nederland. Voor zover ik weet kun je alleen china glaze niet in België of bij de noorderburen halen

Laten we beginnen met een fris, mint groen kleurtje! Dit is mint macaroon, van NYC. Het lakje is makkelijk te verwijderen en aan te brengen. Je telt hiervoor 2.99 euro neer.
Blauw! Die kleur kan toch niet ontbreken? Alleen.. dit nagellakje is een beginneling. Hij lakt voor geen meter! Zoals je al wel wist had ik met de gele versie ook al geen goede ervaring. Hm, claire's: doe wat aan je nagellak! Dit lakkje koste 2.95 euro.
H&M! Een mooie koraal kleur met véél glitter én shimmer. Deze lak bevalt me verrassend genoeg erg goed. De prijs zit goed, het lakt gemakkelijk en het droogt snel op. Dit lakje kost 3.95 euro!
Dit was één van mijn allereerste 2B lakkjes én ik gebruik hem nog steeds. Een knal roze kleur, gewoon mat, lekker simpel. De prijs heb ik niet kunnen vinden!
Dan alweer als laatste: china glaze. Starboard. Deze heb je al eens voorbij zien komen in de unboxing van Enchantra. Groen, dat vraagt toch gewoon om aandacht in de lente? Dit is een erg dik lakje, dat is niet altijd even handig bovendien droogt hij ook als een slak! Maar, de kleur spreekt me wel heel erg aan. Dit lakje kost 6.95 euro!

Hebben jullie dit ook met bepaalde lakjes?




.

2 opmerkingen: