woensdag 8 mei 2013

Birthday haul


Large


Ik heb het erover gehad op de site: mijn verjaardag! Bij een verjaardag horen taart, vrienden én cadeautjes! Vandaag laat ik jullie deel één van mijn cadeautjes zien. Deel één? Ja. Ik heb al wat gekregen van familie en vrienden, maar het échte familiefeest moet nog komen. Aangezien ik niet kon wachten om jullie al enkele cadeautjes te laten zien heb ik vandaag dus deel één en binnenkort deel twee. 



Op mijn verjaardag zelf heb ik twee vriendinnen uitgenodigd, ze wonen in mijn straat en het zijn toffe madammen dus ik had er helemaal zin in. Dit zijn de cadeautjes die ik heb gekregen van Fran (inderdaad, een naamgenoot) en Elise!

Van Fran heb ik dit leuke ding gekregen, een hartje met een foto van ons tweeën. Schattig! Bovendien is het ook een potje waar je dus bijvoorbeeld snoepjes in kan bewaren. In het potje zaten ook nog twee cadeaubonnen voor een winkelcentrum in de buurt. Dankjewel!

Van Elise kreeg ik deze leuke oorbellen en dit leuke lakje van 2B. Super leuk! Ik heb de oorbellen sinds dien al vaak gedragen. Dankje!

Van mijn vader kreeg ik dit leuke schaartje, herinneren jullie nog het verhaal van dat schaartje bij de douane? Heb ik dat eigenlijk wel verteld? Anyways, het schaartje dat in mijn handbagage stak hebben ze dus in Marokko afgenomen. Byebye schaartje. Daar heeft mijn vader dus rekening mee gehouden. Hahaa! Dankjewel!

Van mijn moeder kreeg ik deze coole nepwimpers uit één of andere Katy Perry collectie  ze zijn echt heel gaaf! Dankjewel, mamaatje!

Eindigen doe ik met deze Itunes giftcard die ik heb gekregen van mijn grootouders. Hiermee kun je voor 25 euro aan apps kopen, handig toch? Dankjewel, lieve opa en oma!

Dat waren alle cadeautjes die ik tot nu toe heb gehad. Cool! Tot in deel twee!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen