zaterdag 25 mei 2013

Birthday haul #2



Ik had jullie beloofd om het tweede deel van mijn verjaardags cadeautjes te laten zien, hier zijn ze! Het zijn er een stukje meer dan voordien. Nu had iik namelijk mijn familiefeestje en het was echt super gezellig. To the point, ik ga jullie mijn cadeautjes laten zien! 



We beginnen met deze coole én roze borstel. Ik ben helemaal verliefd op Zenner borstels dus deze kan er nog wel bij! Ik heb 'm gekregen van mijn grootouders langs de kant van mijn papa. 
Een douche gel van nivea en een krachtgevende shampoo van garnier, perfect voor een lekkere douche beurt. Deze kreeg ik van mijn tante en nonkel.
Twee cadeaubonnen! Eentje van de Kruidvat (!!) ter waarde van tien euro en eentje van Bel&Bo, ter waarde van vijftien euro.

Deze schattige haar accessoires. Vier klemmetjes en enkele elastiekjes in drie verschillende kleuren en maten. Super handig! Er ontbreekt alleen één klemmetje. Deze kreeg ik van mijn tante en nonkel.

Ook dit is wederom iets van hun. Een super cute doosje zakdoeken met -alweer- een App Store cadeau kaart. Ik kan nu zo'n vijfenveertig euro opmaken in de App Store. Pff, weet iemand van jullie nog coole apps?

Als laatste nog deze twee dingen. Een briefje van twintig en twee hartjesvormige douche gel dingen. Heerlijk voor in bad. De twintig euro kan ik voor alles gebruiken, ook niet verkeerd. De hartjes kwamen van mijn oma en opa langs papa's kant, de twintig euro van de grootouders langs mama's kant.

Dat waren de cadeautjes die ik heb gekregen voor mijn verjaardag. Nee, eigenlijk lieg ik. Er is nog één cadeautje dat ik moet laten zien maar dat doe ik in een apart artikel. Wat is het leukste dat jij ooit op je verjaardag gekregen hebt?






2 opmerkingen: