woensdag 17 april 2013

Tutorial- Diagonaal nagels


Woehoe! Lang geleden dat ik nog iets met nagels heb gedaan. Daarom heb ik vandaag voor jullie deze tutorial! Veel plezier!



Wat heb je nodig? Heel simpel! Twee verschillende kleuren nagellak én plakband. Ik gebruik hier een kleurtje van OPI 'My Pimped Out Wonderland' en een kleurtje van NYC 'Mint Macaroon'.


Je begint met een basislaag van kleurtje A. Bij mij is dat 'My Pmped Out Wonderland'. Daar heb ik hiervan twee laagjes aangebracht.

Als je nagels goed gedroogd zijn plak je ze diagonaal af. 

Nu breng je in de hoekje kleur B aan. Bij mij 'Mint Macaroon', als je wat over het plakband zit is dat natuurlijk geen probleem.

Nadat ook kleurtje B goed gedroogd is haal je het plakband eraf en ziezo, jou diagonale nagels zijn klaar! Have fun! 




2 opmerkingen: