zaterdag 27 april 2013

Review- Oog make-up cleansing lotion

Vandaag heb ik voor jullie een interessante review als jij, net als ik nog opzoek bent naar dé cleansing lotion die je ogen grondig reinigt. Wel, dames. Ik denk dat mijn zoektocht officieel hier geëindigd is. Ook dit product heb ik op vakantie gebruikt en uiteraard erna, maar mijn punt is dat ik erg tevreden ben over deze lotion. Veel plezier met deze review!



Om te beginnen is het erg gemakkelijk mee te nemen in je koffer. Er zit wel geteld 150 ml in, maar dat is handig opgeborgen in een lage, platte verpakking wat het, zoals ik al zei heel gemakelijk laat passen in je reiskoffer. Deze foto is genomen na mijn reis. Er was ongeveer 1/4 uit, ik heb wel wat zitten spelen met eye-liner, dus dat kan wel wat invloed gehad hebben op de snelle mindering.
Informatie op de achterkant!
De ingrediënten! Een groot voordeel aan deze lotion is dat er géén beschadigende bestanddelen in te vinden zijn. Wauw!

Een hygiënische dop!

Hier heb ik de oog make-up van mijn ogen gehaald. Hij neemt alles erg goed mee, wat natuurlijk de bedoeling is van deze lotion. 

Conclusie: Een zeer fijne lotion die in een snelle bewegen een groot deel van de oog make-up verwijderd. Een aanrader!

De Kruidvat eye make-up cleansing lotion is te koop in Kruidvat voor 1.89€.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen