dinsdag 23 april 2013

Review- Bodysol sun milk

Hoe belangrijk is het wel niet om je huid te beschermen tegen felle zonnestralen? Heel belangrijk! Met het mooie weer in het zich heb ik voor jullie een review van deze zonnebrandcrème  Een ideaal moment om dit product uit te testen was tijden mijn reis naar Marokko. Dat is dan ook grondig gebeurd!



De fles bevat een knijp systeem. Eerst draai je het oranje gedeelte voor een stuk open en dan knijp je in de fles zodat de substantie uit het witte gaatje komt. Handig als je niet meer zonnebrandcrème wil gebruiken dan nodig. Hygiënisch? Hm, nu ik de fles na een tweetal weken naast mij hebt staan vind ik dat de dop er nog niet té erg aan toe is. Je ziet wel wat vuiligheid, maar opzich veranderd dat niks aan de bescherming die deze crème bied.

De substantie is vrij normaal, niet te dik en het smeert gemakkelijk uit. 

Informatie op de achterkant van de fles. Voor de duidelijkheid: er scheelt niks aan jullie ogen. Deze foto is wat wazig. Sorry daarvoor.

Niet te vergeten! De gebruiksinstructies. 

Ik heb de zonnebrandcrème nu uitbundig getest. Een opvallend punt was dat we met deze fles van 150 ml zes dagen overleefden met drie personen waaronder twee volwassenen. Dat valt erg mee! 

De drie punten die beter zouden zijn aan deze verpakking;
-De hygiënische draaidop: Klopt gedeeltelijk
-Handige aerosoverpakkingen: Klopt.
-Aantrekkelijker en duidelijker verpakkingsdesign: Klopt.

Dit product raad ik zeker aan! We hebben goed in de zon gelegen, maar niemand is verbrand naar huis teruggekeerd.

De Bodysol sun milk kost 12.95€ en is te koop in de apotheek.
#Deze review bevat producten die werden opgestuurd door een bedrijf.




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen