donderdag 25 april 2013

Mijn meest gebruikte tassen!

Vandaag heb ik voor jullie een artikel over mijn meest gebruikte tassen van het moment! Het zijn er niet zo veel maar ik ben niet echt iemand die elke dag met een tas om haar nek of om haar schouders loopt. Ik stop zoveel mogelijk in mijn broekzak, zodra dat niet meer lukt haal ik er een tas of rugzak bij. Veel plezier met dit artikel!


Beginnen doen we met de kleinste. Hiervoor heb ik zelfs een speciale portemonnee nodig omdat mijn huidige er niet inpast. Dit tasje is perfect voor een dagje shoppen met vriendinnen. Een mobiel, portemonnee een stel zakdoekjes en een doosje tic-tacs en klaar.
Daarna dit! Dit is gemakkelijk voor als je als je uit eten gaat. Een spel console, mobiel, portemonnee, Ipod, etc. hier kan al wat meer in én er kunnen grotere items worden meegesleurd. 
Dan als laatste, niet te vergeten: de rugzak. Dit is een welbekende eastpak en ik vind deze geschikt voor een citytrip bijvoorbeeld, of als handbagage in het vliegtuig. Niet te groot, maar er past wel het nodige in dat je nodig hebt voor bepaalde zaken.

Mijn favoriet is de derde, ik gebruik 'm ook gewoon als schooltas. Hiermee kun je alles, je kan 'm gebruiken als handgage, maar ook als tas als je een dagje gaat shoppen. Alles in één dus. Haha!



2 opmerkingen: