maandag 25 maart 2013

Update- Persoonlijk, school, etc.






Examens, ik ben er bijna van verlost! Jihaaaa! Dus, vandaag ga ik even met jullie kletsen. Onder andere over dus mijn examen periode en tja.. Over mijn persoonlijke leven tot nu toe. Jeej!

-Goed, laten we beginnen met de weersomstandigheden. Ik krijg er kippenvel van! Koude dagen, regen, sneeuw (!!). Argh, vre-se-lijk! Nee, geef mij maar de lente en de zomer. Herfst en winter zijn niks voor mij. Sneeuw, nee. Ik breek er alleen mijn benen mee. Ik heb echt gewoon niks met sneeuw en regen. Brr.. Zon waar ben je?!
-Dan... Ik ben binnekort jarig! Woehoee, nog een maand en ik ben niet meer dat 'kleine' twaalfjarige meisje. Dertien, leuk getal. Ik verjaar voor de duidelijkheid op zevenentwintig april. Een zaterdag. Nja, niet heel speciaal..

-Examen is voorbij. Feestje! Heerlijk, de normale gang van zaken. Phoeh, geen uren leerwerk meer. Oeps, ik loop eigenlijk nét iets te hard van stapel. Morgen moet ik nog één examen. :( Maar oké, dat nemen we er maar bij.

-Ik ga in de vakantie ook wat minder/ niet posten, foei. Maar, ik kan het niet verhelpen. Ik heb een heel drukke planning en daardoor is het voor mij onmogelijk om te schrijven.

Een korte update over mezelf. Heb jij nog dingen meegemaakt die je absoluut de wereld in wil gooien?


2 opmerkingen: