woensdag 27 maart 2013

Review- Sleek Original palette

Waaah, ein-de-lijk. Ik heb het palette nu al een twee tal maanden en ik heb er nog niks mee gedaan! Vandaag komt eindelijk de review. Sleek is niet in België te koop maar, wel op verschillende webshops voor een aanzienlijke prijs. Ik raad je aan om op meerder site's te kijken, de prijs verschilt overal. Zoek de goedkoopste uit!



Wel, ik heb mijn palette op enchantra.com besteldt. Heel fijne webshop met een uitstekende service. Ik kreeg het palette zonder krassen toegestuurd in een doosje. Naar mijn idee is het Original palette één van de mooiste, je vind veel variatie terug én het zijn draagbare kleuren.

De ingrediënten! 

Het palette ziet er heel verzorgd uit, strak en sjiek. 

De kleurtjes. Zoals ik al zei ben ik fan. De variatie, het nude gehalte, de mengeling van mat en shimmer. Goed gedaan Sleek!

Enkele random swatches. Helemaal niet verkeerd! In tegendeel.

Conclusie; Sowieso een aanrader! Het pigment zit perfect, de kleurencombinaties zijn gewaagd maar normaal. Woehoe! Good job!

Sleek is te koop voor 9.95 op enchantra.com


   










4 opmerkingen: