zaterdag 23 maart 2013

Review- Miss Sporty lipsticks

Miss sporty, budget, goeie kwaliteit. Wat wil je nog meer? Onlangs kwam miss sporty met een volledig vernieuwde lipstick lijn! Dat vraagt gewoon om een review. Hierboven zie je de lipsticks zoals ze in de winkel liggen, eenvoudig en strak. 



Dit zijn twee kleuren uit de nieuwe collectie. Links zie je Lolita, rechts zie je Strip Tease. Twee totaal verschillende kleuren. De lijn zit dan ook vol met verschillende tinten. Van nude tot knal rood! 

Bevestiging van de kleuren. De namen vind je onderaan. Oh even een kort minpunt, ik vind de lipsticks een apart geurtje hebben. Hmm...

Hier draag ik Lolita. Het was eerst wat moeilijk om er deftig pigment uit te krijgen maar kijk dan. Een prachtige zacht roze kleur! Perfect voor overdag.

Deze kleur is niet zo mijn ding. Sowieso vind ik mezelf écht niet mooi met nude tinten maar, bij velen zou dit een echte must have zijn! 

Conclusie: Oeeh dames, dit is een moeilijke keuze. Aanraden of niet? Hmm, ik ga toch voor aanraden! Je bepaalt natuurlijk nog altijd zelf wat je koopt maar, ik zou misschien nog wel een lipstickje aanschaffen. 

Je kan de lipsticks niet in Kruidvat of andere drogisterijen in België verkrijgen maar wél online bestellen op onder andere beautyvoordeelshop.nl daar kosten de lipsticks 1.69€

[Deze review bevat exemplaren die werden toegestuurd door een bedrijf.]



4 opmerkingen:

  1. Vraagje:
    Hoeveel kosten die en kan je dat gwn bij kruidvat kopen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hee, nee. Je kan ze niet in Kruidvat vinden maar wel online bestellen! Via beautyvoordeelshop.nl kosten ze 1.69€

    BeantwoordenVerwijderen