woensdag 13 maart 2013

Review-Hema metallic shine eyeshadow cream

Nog nooit eerder gezien! Cream eyeshadow. Dat kwam er in mij op, het moet ondertussen al zo'n half jaar geleden zijn dat ik 'm in Hema zag. Hij lag daar maar, in mijn stash, rottend, te wachten tot zijn grote moment was aangebroken en beste vriend.. Dat is vandaag! Vandaag heb ik voor jullie in een review deze cream oogschaduw van de Hema. 


Laten we beginnen met het feit dat deze cream oogschaduw minder creamy is dan ik had gedacht. Op het eerste zicht ziet hij er dan ook uit als een gewone poeder maar nee, verassing! Toen ik thuis kwam bleek het dus een cream oogschaduw te zijn. 

De kleuren combinatie in dit pallet vind ik heel verrassend  Blauwe tinten met roze én paars. Gewaagd en handig voor bij het uitgaan. Naar mijn gevoel blijft creamy oogschaduw altijd dat tikkeltje langer zitten. Oh, ik heb trouwens de kleur twaalf. 

De swatches! Niet verkeerd, zeker niet voor Hema. Pff, hoor me spreken. Hema is tegenwoordig al net ze duur als Gosh. Schandalig, vind ik. 

De prijs van dit palette heb ik niet kunnen terug vinden. Sorry dames. Volgens mij was 'ie niet heel erg duur!
Oeh, vergeet ik bijna mijn conclusie! Hmm, ik vind dit best een goede oogschaduw. Niet meer, niet minder. Ik zou niet per sé naar Hema rijden om dit palette nog een keer te kopen.

2 opmerkingen:

  1. hema is echt niet zo'n slechte winkel als je zecht hoor o en trouwens het palette kost 4,- euro

    BeantwoordenVerwijderen