maandag 18 maart 2013

Review-Catrice Lip Appeal lipgloss

Jullie hebben 'm al voorbij zien komen in een shoplog maar, vandaag vertel ik nog wat meer over de Catrice Lip Appeal lipgloss. Een héle mooie frambooskleurige lipgloss. Hij is mat, iets wat ik persoonlijk niet vaak vind bij lipglossen. Ik heb de lipgloss in de kortingsbak gekocht voor één euro, mocht die korting er niet zijn dat tel je er 3.79 voor neer.



De lipgloss ziet er prachtig uit, ook op je handen geeft hij het effect dat de verpakking weergeeft. En kijk dan, zoveel pigment! Volgens mij heb ik al amper een lipgloss met dit pigment gezien. Goed gedaan, Catrice!

Ik heb de kleur 120 Berry Good, hierbij worden mijn vermoedens bevestigd. Het gaat inderdaad om een frambooskleurig principe.  


De lipgloss op m'n lippen. Hij is echt heel mooi mat, maar hij geeft toch een subtiele glans. Ik hoe absoluut niet van de lipglossen met glitters dus ik ben heel blij met mijn nieuwe aanwinst. Het valt ook op dat deze kleur niet té opvallend is. Perfect voor een familie feestje. De lipgloss heeft bovendien geen vreemde geur, in tegendeel hij ruikt zelfs lekker! 

Conclusie: Zeker een aanrader, ik zou hier nog wat lipglossen van willen aanschaffen.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen