zaterdag 30 maart 2013

Q&A!



Oeps, ik was 'm helemaal uit het oog verloren. De Q&A! Ik vroeg jullie een héle tijd terug om vragen te stellen voor deze Q&A. Er kwamen een heleboel leuke vragen binnen die ik met veel plezier ga beantwoorden. Misschien zit jouw vraag er wel tussen!

Wat is jouw favoriete seizoen?
De lente! Sowieso de lente, gewoon het seizoen waarbij alles weer wakker word, de blaadjes weer aan de bomen komen te staan et centra. Heerlijk!

Waar haal je je inspiratie vandaan?
Voornamelijk uit mijn omgeving. De natuur, et centra.

Ben je van plan ooit te stoppen met bloggen?
Op dit moment niet, nee. Maar, ooit zal ik wel de knoop moeten doorhakken. Ik wil niet dat mijn kleinkinderen moeten zeggen dat hun oma van tachtig een beautyblogger is.

Vind je jezelf groots?
Nee, absoluut niet. Ik denk dat ik nog veel moet en kan groeien.

Ben je vrijgevig?
Haha, niet echt. Het liefst hou ik alles voor mezelf maar, ik heb geen moeite met dingen weggeven als ik dat had gepland.

Ben je ooit van plan om van je blog een .be site te maken?
Zeker, daar heb ik al veel over nagedacht maar, dan denk ik dat ik eerst nog wat moet groeien wat m'n blog betreft.

Ga je ooit video's posten?
Tuurlijk! Maar, ik ben nog volop aan het uitproberen.

Hoe oud ben je? Als je onder de 13 bent vind je jezelf dan niet te jong?
Ik ben bijna dertien en ik voel me helemaal niet te jong! Ik word wel eens aangekeken als ik met een zak vol oogschaduw uit Kruidvat loop maar daar trek ik me weinig van aan. Nee, ik vind mezelf echt niet te jong want, naar mijn idee zit er nog steeds geen leeftijd gebonden aan bloggen?

Dat waren alweer de vragen! Laat even weten als jullie meer van die soort Q&A's willen zien.

2 opmerkingen:

  1. Cool!!!
    en btw
    ik en marie desmet :) hebben ook een blog nl: beautysisterz.blogspot.be
    we zijn bezig met er aan te werken want onze andere blog is gecrasht!! dus er is nog veel werk aan de winkel
    zeker eens bezoeken!!
    leuke q&a!!

    BeantwoordenVerwijderen