dinsdag 26 maart 2013

Gebroken!


Tussenartikel-Neeeeeeeeeeeeeeeeee, check dit. Kan het nog erger? I..iets breken. Argh, ik ben emotioneel, dames. Maar goed, ssht. Nou, laat ik dit even uitleggen. Ik zat dus mijn stash op te ruimen, je kent het wel. Wat dingen bekijken, blabla. Nou, ik kwam dus deze Hema concealer tegen. Hij was mijn kleur niet maar, ik wilde er wel nog iets mee doen. Zit ik dat ding helemaal uit te draaien en er tegen te duwen. Oeeh, spannend! Bam, boem, ktsssh, concealer dood. Zit ik daar verveeld met de helft van die concealer in m'n handen. Tja, wat doe je er mee. Ik heb er wat mee getekend maar dat begon te plakken nee, concealers zijn geen aanraders wat tekenen betreft. Ik heb hetgeen gedaan dames, wat ik niet wilde doen. Ik heb 'm... weggegooid. Ooooh. :( Arme concealer. Dus dames, mijn raad van tante Fran. Draai een concealer nooit helemaal uit en vooral; ga er niet tegen duwen!

2 opmerkingen: