donderdag 21 maart 2013

DIY- Lekkere lippenbalsem



Jeej, nog een keer een DIY! Vandaag laat ik jullie zien hoe je van simpele, geurloze, kleurloze vaseline jouw favoriete lippenbalsem kan maken! Ik zit al een tijdje met een dilemma. Vaseline is zowat de fijnste lippenbalsem die ik kan bedenken maar, een tijdje terug kocht ik de essence glossy lipbalm. Mm, heerlijke geur maar vanaf hij op je lippen terecht komt is het pure fabrieks rommel. Daarom kwam ik op het idee om twee lippenbalsems te combineren en zo een favoriet te creëren. Have fun!




De dingen die je nodig hebt: - Pure, kleurloze en geurloze vaseline. 
-Jouw favoriete lippenbaslem qua geur/kleur
-Een potje
-Een lepel
-Een spateltje. 

Waar je mee begint? Heel simpel! Je neemt je lepel en neemt een kleine hoeveelheid (hangt af van hoeveel je wil maken) vaseline. Daarbij voeg je de helft van het aantal vaseline vloeibare lipenbalsem bij zoals bij mij die van essence.

Dat roer je goed door en voila! Poep simpel en niet moeilijk, je lippenbalsem is klaar. Je hebt je eigen favoriete lippenbalsem gecreëerd. 

Aandachtspunten? Werk niet meteen met grote hoeveelheden! Je kan er altijd nog wat bijmaken.




2 opmerkingen: