vrijdag 15 maart 2013

Claire's sieraden


De meningen over Claire's zijn sowieso nogal verdeeld. De éne vind het ordinair, de andere vind het fantastisch. Ik ben persoonlijk iets meer van het tweede. Ik koop altijd wel iets in Claire's en anders verplicht ik mezelf ertoe. Ernstig, ik weet het! Vroeger haalde ik er alleen oorbellen en ik ben bijzonder tevreden over de kwaliteit. Vandaar even een opgewekt, positief artikel over Claire's!



Sowieso heeft Claire's een groot aanbod qua juwelen. Kettingen, oorbellen, haar accessoires,.. De héle winkel hangt er mee vol. Letterlijk. Het is altijd even zoeken en als je iets leuks vind dan heb je geluk. Deze oorbellen heb ik sinds kort weer herontdekt om het zo te zeggen, het armbandje heb ik van een vriendin gekregen. Het tasje is ook van Claire's, je kunt ze vinden aan de kassa. Leuk toch? Leuk om te geven aan je vriendin!

Claire's heeft zowel knopjes als hanger in hun assortiment, ik ben persoonlijk voorstander van knopjes. :) Over de armbanden van Claire's valt niet te twisten, ze zijn leuk én van goeie kwaliteit. Bovendien kosten ze niet erg veel.

Claire's verkoopt ook make-up producten, ook van erg goeie kwaliteit. Persoonlijk heb ik geen Clarie's make up in m'n stash.


4 opmerkingen: