zaterdag 9 februari 2013

Nieuwe collectie- Essence & Catrice




Tussenartikel- Het doet 'm al de ronde in beauty land. De nieuwe collectie van Essence én Catrice is uit. Wiehoeee! Ik ga jullie niet de hele collectie laten zien maar ik ga jullie wel vertellen wat je er van mag verwachten. Morgen is he zondag dus dan kan ik de producten niet inslaan maar ik ben het wel van plan. Een beautyblender, 3D oogschaduw, een BB cream, alles komt aan bod. Ook Catrice komt verrassend uit de hoek met haar nieuwe BB cream én concealer. Zou hij even goed zijn als het allround concealer pallet?
Alles blijft natuurlijk helemaal budget. De nieuwe koopjes liggen -als ik het goed heb- het komende jaar sowieso nog in de schappen. Wat wil jij absoluut aanschaffen?



1 opmerking:

  1. De soldenbak in kruidvat zat boemvol en ik heb vier mono's mee. 3 essence's en 1 wet en dry shadow van catrice de essence's kosten 0,50 euro per stuk !!!!!!!! en de catrice 1,00 euro supeeer!! goedkoop dus!!!! Op mijn blog komt nog een review
    groetjes marie
    mietiefrietie.webs.com

    BeantwoordenVerwijderen