maandag 25 februari 2013

Tag- Nailpolish and me

Het is -denk ik- leuk om te lezen en leuk om te schrijven. Een tag! Deze keer heb ik de 'nailpolish and me' tag  voor jullie.

1. Hoeveel nagellakjes telt jouw stash?
Dit kan teleurstellend overkomen maar ik heb 'maar' zo'n vijftig lakjes. Heel veel meiden zullen me nu wel voor gek verklaren want vroeger had ik hier niet van kunnen dromen maar voor een 'beautyblogger' is dit absoluut niet veel maar ik ben natuurlijk nog jong en kan nog heel wat sparen.

2. Van welk merk bezit je de meeste lakken?
Ik heb vrij veel lakjes van 2B. Ja, daarvan toch echt het meest.

3. Wat is de meest voorkomende kleur in je stash?
Pff, die is moeilijk! Ik heb geen idee, van vanalles wat volgens mij. Vooral vrolijke kleurtjes.

4. Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?
Sowieso! Ik heb helemaal niet zoveel nagellak dat ik elke kleur bezit. 

5. Welke nagellak draag jij het meest?
Wat 'n moeilijke vragen joh! Haha. Nee ik denk dat het toch mijn geliefde OPI lakje is. Die uit de Astrid Bryan collectie. Je kan er hier meer over lezen.

6. Van welke lak blijf je je afvragen waarom je hem nog niet hebt weggegooid?
Ik heb één lakje waarvan ik me dat écht afvraag. Een lakje van Rimmel black pearl als ik het goed heb. De substantie is echt apart. 

7. Gebruik je een basecoat?
Haha! Sinds vandaag wel, ja. Dit is de eerste keer dat ik een base coat heb gebruikt. Ik merkte dat mijn nagels achteruit gingen en er niet meer gezond uitzagen. Daarom heb ik mijn base coat van de Kruidvat vandaag boven gehaald.

8. Gebruik je een topcoat?
Nee, ik swatch veel lakjes voor mijn blog en dan heb ik nooit zin om mezelf een hele manicure te geven en het er na twee dagen weer af te moeten halen. Als ik een nail art maak gebruik ik wel een topcoat want daar heb je veel werk aan en dat laat ik persoonlijk toch iets langer zitten.

9. Stempelen of uit de losse hand?
Hmm, uit de losse hand.
10. Hou je van glitter/schimmer of toch liever een crème finish?
Een crème finish, sowieso.

11. Voel je je kaal zonder nagellak?
Hilarische vraag maar, ja. Ik draag zowat elke dag nagellak en als ik het niet draag heb ik het gevoel dat mensen continu naar m'n nagels kijken en ze zitten te beoordelen.

12. Hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht?
Geen, echt ernstig.

Dat was de tag. Hopelijk vonden jullie 'm leuk. En nu wil ik ook wat weten van jullie. Vraag elf vind ik wel erg interessant! Voel je je kaal zonder nagellak?






Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen