woensdag 13 februari 2013

Shoplog-Kruidvat



Olé, de nieuwe collectie van Essence en Catrice is uit, ik ga me te pletter kopen. Nee hoor, het blijft bij vijf bescheiden spullen waarvan ik helemaal niet had ingepland om ze te kopen.

Mijn doel was om terug thuis te komen met als dat kon de héle collectie. Maar ze stelden me teleur, het zag er niet aantrekkelijk uit en het was duur. Ik heb echt iets opgemerkt. Ik had amper geld op zak en het is me opgevallen dat een paar dingen kopen dan al snel 'onmogelijk' is. Ernstig. Maar goed ik ga laten zien wat ik heb gekocht!



Een kwast! Essence noemt het een smokey eyes brush ik noem het een kwast. Ik had geen reden om deze te kopen maar hij lag daar zo mooi, op mij te wachten. De kwast kostte -denk ik- 1.39€.


Twee oogschaduwen. Een van Essence én een van Catrice. Deze lagen in de kortingsbak, ze hadden er stukken meer maar zoals jullie allemaal wel weten, veel kleine prijsjes maken één groote prijs en ik had sowieso al niet veel geld op zak. Maar goed, ik heb ze in de kleuren Vice, Vice Baby (Essence) en Vanessa's paradise (Catrice). De oogschaduwen kosten elk één euro.

Dan een lipgloss van Catrice. Ook deze lag in de kortingsbak voor één euro! Ik heb de kleur Berry Good.

Dan nog een special effect topper van Essence in circus confetti. Deze was 1.89€.

Dat waren de dingen die ik in Kruidvat heb gehaald! Hebben jullie onlangs nog wat aan make-up gekocht?

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen