zaterdag 9 februari 2013

Schoolgala-look






Tadaa! Twee weken terug had ik een schoolgala. Super tof!! En natuurlijk moet ik jullie wel even laten zien, wat ik droeg qua make-up en kledij. Een verder artikel over het feestje komt later nog.

Ik droeg zoals je kan zien qua kledij een jurkje die ik heb geleend van een vriendin. Mijn bruine vest, een stel ballerina's en een tasje. Het jurkje ziet er heel lief uit en ik vind bruin en wit sowieso al erg goed passen. En ik dacht: schattige ballerinaatjes, koddig bruin tasje.. Is het geslaagd?

Voor de make-up heb ik gebruik gemaakt van mijn Gosh smokey eyes pallet. Ik heb een soort onopvalende  opvallende look gemaakt met allemaal bruintinten. Die pasten namelijk wel bij de look.

Met de ogen dicht! 

Op mijn verdere gezicht droeg ik vrij weinig want ik wilde toch echt dat mijn ogen opvalden. Ik droeg alleen ene lippenbalsem en wat concealer.


4 opmerkingen: