maandag 11 februari 2013

Review- Action nail stamping set

Konad heeft het, Essence heeft het en ja hoor, ook Action heeft het. Een stempelsetje. Het doel van deze dingen is het leuk versieren van je nagels met behulp van ene heel eenvoudige methode. Alles wat je ervoor nodig hebt vind je terug in deze set. Een plaatje met daarop verschillende figuurtjes/tekeningen, een stempelkussen, een schraper en een stempellak, Action heeft de lakjes in het rood en in het wit. Persoonlijk vind ik rood een vreemde keuze. Het past zo goed als nergens bij? Maar goed, met wit kan je wél heel wat, ik ben dus gegaan voor de set met de witte lak. De stempel en de schraper hebben een hele leuke kleur: roze! Aaaah! Haha. Ik vind ze niet erg goed werken. Naar mijn gevoel neemt het stempelkussen de lak niet goed op, dat is jammer. Over de schraper heb ik niet echt te klagen. Die doet gewoon z'n werk. Schrapen. Over het lakje.. Jongens, ik weet niet wat het is maar het lakt voor geen meter, ik weet dat het niet de bedoeling is om je nagels ermee te lakken maar dat is ook niet wat ik bedoel. Het droogt gewoon heel snel uit heb ik het gevoel. En dan nog het plaatje. Je hebt niet enorm veel keuze maar er is er wel. Ik heb niet op de verschillende soorten gelet maar er gewon één in mijn mandje gegooid.

Ik heb het setje trouwens ook al een keer eerder gebruikt. Jaja, in mijn Valentijn nail-art. 

.
Op de achterkant staat ook een mini tutorial én een gebruiksaanwijzing dus, ook als je niet weet wat je voor je hebt kan je ermee aan de slag, handig! 

De stempelset kost 0.99€.

Conclusie: Niks bijzonders, niet de moeite om naar hiervoor speciaal naar de Action te rijden.



1 opmerking: