vrijdag 22 februari 2013

Review-Action BB cream (!!)






Aaah! Dat dacht ik toen ik alweer een héle tijd terug in de action stond en deze knapperd zag liggen. Een BB cream? Vloeibaar, in de action?! Ik kon het bijna niet geloven. Ik nam wat uit het bakje en keek ernaar, er stond light op de verpakking. Ik bekeek de hotterd nog een keer goed en schrok van het feit dat ze deze kleur light noemden. Eenmaal ik hem gebruikte viel het feit dat hij best donker lijkt erg goed mee. Donker kun je 'm niet noemen maar licht ook niet. Deze BB cream is in geen geval geschikt voor de lichtere huid. Dat even terzijde. Ik heb 'm een tijdje getest en ik ben laaiend enthousiast over dit product. Hij is écht heel fijn. Hij dekt niet enorm maar voor mij is dat geen probleem, ik zie er graag egaal maar natuurlijk uit en dat valt perfect te creëren met deze BB cream. De BB cream voelt erg luchtig aan. Hij is zoals alle andere make-up uit de action spotgoedkoop en niet duur. Je telt er exact 1.49€ voor neer.
Nog wat informatie op de achterkant van de verpakking.
Zoals ik al zei, de bb cream is erg luchtig. 
Mijn hand met de bb cream.

Dit is echt een product dat je niet verwacht van de Action. Een aanrader! 



Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen