zondag 10 februari 2013

Review- Action baked eyeshadow












Ik was een tijdje geleden wezen shoppen in de Action, ik heb daar toen heel wat leuke beauty dingetjes gescoord waaronder dit palette. Een baked eyeshadow van MAX (Action eigen huismerk). Ik heb 'm in de kleur 424 Nude, echt héle mooie kleurtjes zitten erin. Het bevat vier kleuren waaronder twee lichtere kleuren en twee donkere. Het palette is achttien maanden goed maar persoonlijk hou ik me nooit aan zo'n datum. HEt palletje kost 1.29€. De verpakking ziet er erg leuk uit, veel aantrekkelijker dan voordien.

De verpakking bestaat verder zoals anders uit plastic.
De kleurtjes.

 
Conclusie: Fijn pallet met geen overdreven goede pigmentatie, genoeg voor de prijs die je betaalt. Aanrader.

*Swatches komen nog!

6 opmerkingen:

  1. Mooi palletje! Ik zelf had ook een paar action producten, maar ik gebruikte ze nooit, dus ik heb ze maar weggeven aan iemand die er wel wat mee kon (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Reacties
    1. Een teleurstelling zou het uiteindelijk toch niet zijn, je betaalt er namelijk serieus weinig voor.

      Verwijderen
  3. heel mooi palette, ik heb deze ook! :)
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen