zondag 17 februari 2013

Mijn week in foto's



Ik weet niet of het nu interessant is of niet maar goed, ik ga jullie vandaag mijn week in foto's laten zien. Ik had deze week vakantie en die is vanaf morgen afgelopen. Whee! Maar goed, ik heb dus vanalles gedaan.
We starten de vakantie met een lekker ontbijt. Een pistolettje, een roerei en een glas versgeperst sinaasappelsap.


Opmaken.

Gevonden! Een héle zak vol sampels. WHAT?
Beetje bloggen.


Ui eten bij vrienden. Varkenswangetjes. Bléééh!

Bad hairday! Wat vinden jullie? Yes or no?


Hierin zit alles wat ik nodig had voor mijn date donderdag. Mijn zwemgerief! En neen, niet met mijn boyfriend (zoiets heb ik namelijk niet) maar met één van mijn beste vriendinnen!


Valentijn vieren thuis. Gezellig met wat cava en hapjes. 
Geen internet, om gek van te worden!

Mijn magazine lezen.

Klaarmaken voor een avondje grootouders.
Wat opgeruimd. In die doos zitten nu de dingetjes waarover ik nog wil schrijven. Anders stonden die gewoon op die witte doos maar daar kan niks in want die is onderverdeeld in hokjes.

Ziezo een best saaie week. Deze week was echt té relaxed. Haha! 




2 opmerkingen: