vrijdag 8 februari 2013

Krokusvakantie!




Tussenartikel- Woehoeeeee! Het is krokusvakantie! Heerlijk, lekker chillen én bloggen. We hebben niet echt een examen periode gehad, dat hebben we nooit met deze vakantie maar we hebben toch een rapportje mee naar huis gekregen. Blij dat ik was. Ik ben voor geen enkel vak gebuisd, een heerlijk begin van de vakantie. Ik wil het ook al even hebben over de vakantie (en periode) die eraan zit te komen. Net als met de Kerst word het echt knokken om erdoor te geraken. Ik wil proberen om het bloggen en school te combineren maar in examen periodes is dat gewoon uiterst moeilijk. Bovendien ben ik in die vakantie ook heel erg druk en het merendeel van de vakantie zelfs niet thuis, bloggen zal dus niet of moeilijk gaan. Ik ben nog op zoek naar een evidente oplossing en ik heb er al wel eentje gevonden maar ik moet nog even checken of dat wel lukt en ik niet het onmogelijke wil. Dus dat word een héle warboel. Deze vakantie word erg rustig. Ik heb alle tijd om te bloggen en ga dat dan doen ook! Als dat lukt en mijn computer mee wil zou het zelfs kunnen lukken dat ik elke dag een artikel schrijf, ik heb toch alle tijd. Ik zou trouwens ook nog eens willen kijken of Marie en ik niet een keer kunnen afspreken om te gaan shoppen. ;) Haha! Maar goed, voor diegene die nu ook vakantie hebben: veel plezier, slaap lekker lang uit en verwen jezelf. Voor diegene die hun dagen slijten op school: veel succes!


3 opmerkingen:

  1. Hey Fran
    Ik wil echt super super super graag nog eens gaan shoppen!!! Maar ik ga woensdag en donderdag naar vriendinnen die jij niet kent. En we gaan dan ook nog een dag naar Rijsel maar de datum van Rijsel ligt nog niet vast. XXX mietie

    BeantwoordenVerwijderen