maandag 4 februari 2013

Get your freak on tag!

Ik heb vandaag een tag voor jullie. Een tag is iets wat rond gaat op internet. Iets dat één iemand verzint en anderen nemen het dan over dat ga ik dus vandaag voor jullie doen.

1. Welke nickname gebruikt alleen je familie voor je?
Hmm, vroeger werd ik altijd Franneke genoemd nu is dat voornamelijk Franne, niet echt iets speciaals.

 
2.Wat is een rare gewoonte van je?
Ik tel altijd hoelang ik nog kan slapen of in de ochtend hoelang ik heb geslapen. Dat misschien? Ik heb er vast meer maar ik kom er niet meteen op. Oh toch nog eentje! Ik zeg best vaak slaapzacht tegen mijn ouders als ik ga slapen.

3.Wat zijn jou fobieën?
De zee en boten! Ik mag er niet aan denken om ook maar een voet op een boot te zetten als die boot midden op zee staat, in een kanaal of op een rivier vind ik varen wel heel tof maar op de zee, nee, dat nooit! Haha.

4.Welk liedje zing je stiekem mee als je alleen bent?
Dat is elke keer iets anders. Meestal liedjes die al eventjes uit zijn.

5. Wat is irritant aan jou of waar irriteer je je aan bij andere?
Ik ben altijd erg negatief over mezelf. Dat vind ik iets irritant aan mezelf. Aan anderen? Ik heb het niet zo voor mensen die heel erg overdrijven in alles, een beetje kan wel, dan is het leuk overdreven maar als dat de hele dag zo door gaat dan vind ik dat enorm irritant.

6. Wat voor gewoonte heb je als je nerveus bent?
Ik panikeer altijd heel erg en mijn hoofd word dan meestal één grote warboel.

7. Aan welke kant van je bed slaap je?
Ik heb een eenpersoonsbed dus eigenlijk is deze vraag niet voor mij geschikt maar, mijn bed staat tegen de muur, ik lig altijd met mijn rug daar naar toe.

8. Hoe heette je eerst knuffel?
Ik heb niet echt een naam aan mijn knuffel gegeven denk ik.

9.  Wat bestel je altijd bij de Starbucks?Ik ben nog nooit bij de Starbucks geweest en ik drink geen koffie, nog niet, tot nu toe zijn alle koffies die ik heb geproefd walgelijk en voor de rest weet ik niet echt wat Starbucks allemaal heeft.

10. Welke beautyregel raad je iedereen aan maar houd je je zelf niet aan?
Epileer regelmatig je wenkbrauwen, jongens, ik doe het zo goed als nooit maar ik raad het zeker aan. Oh en verzorg je tenen zoals je je nagels verzorgt, nog iets dat ik amper doe.

 11. Wat is jou positie onder de douche?
Ik sta meestal onder de douche. Wij kunnen niet zitten onder de douche aar is hij te klein voor.

12. Heb je gekke body-skills?
Ik was vroeger angstaanjagend lenig, daar is nu niks meer van te merken! Haha. Nu heb ik niet echt iets geks dat ik kan met mijn lichaam.

13. Wat is je favoriete slechte snack?
Ik denk snoep, ik kan niet veel chips eten en andere snacks trekken me niet echt aan. Ik ben ook geen koekjeseter ofzo.

14. Wat is een stopwoord van je?
'Zeg maar', is iets wat ik volgens vriendinnen onwijs vaak zeg, dat is dan ook een beetje mijn stopwoordje denk ik.

15. Wat draag je in bed?
Een gewone pyjama.

Dit was de tag alweer. Dus als je deze tag ergens hebt gezien, ik heb haar of zij heeft mij niet nageaapt. Dat is de bedoeling van een tag.








Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen