maandag 18 februari 2013

Essence nail art create ring

Ik vond een tijdje geleden dit leuke ding terug in mijn stash. Van essence, een soort ringetjes waarop je dan zelf met nagellak kan beginnen spelen. Ik heb het even geprobeerd voor jullie en het effect is best wel indrukwekkend  Nee, indrukwekkend is niet het juiste woord. Eerder grappig! Essence zef zegt dat je het hoor te gebruiken bij een nail art maar het gaat ook prima als je gewoon je nagellak met je ring wil laten matchen. Je hebt drie soorten ringen. Drie verschillende maten, handig!

Ik had het claire's lakje op dus heb ik die er weer even bijgehaald. Ik heb eigenlijk gewoon de ring ingekleurd.

Na een paar laagjes was dit het resultaat. 

Tadaa, ik stond wel versteld van het resultaat. Creatief gevonden, essence! Je kunt de nagellak zoals op je nagels gewoon verwijderen met nagellak remover en een watje.

.

De essence nail art create ringen zijn vrees ik niet meer te koop, ik kan ze niet meer vinden in mijn filiaal van Kruidvat.

4 opmerkingen: