woensdag 20 februari 2013

16 Questions Tag!

Vandaag de 16 questions tag voor jullie. Veel plezier. :)

1. Hoe kom je aan je YouTube naam?
Zo heette m'n eerste blog. Nu heb ik er wel spijt van want ik vind m'n echt niet leuk!

2. Als je je naam kon veranderen, wat zou het dan worden en waarom?
Tja, mijn naam veranderen. Ik denk niet dat ik dat wil.

 3. Als je terug in de tijd kon en je jongere jij advies kon geven, wat zou het dan zijn en waarom?
Blijf aandachtig en laat je niet meeslepen in iemand anders z'n leven.
4. Hoe oud was je toen je voor het eerst een kauwgom bal kon blazen?
Oeeh, dat was vrij laat. Ik heb mijn eerste bal geblazen toen ik zo'n 10 jaar was maar even onder ons, ik ben er nog steeds enorm slecht in!

5. Wat wou je worden toen je klein was?
Ik wilde altijd achter de kassa zitten bij Delaize in onze buurt. Kassierster dus.

6. Wat bestel je altijd bij Starbucks?
Ik ben nog nooit bij starbucks geweest!

7. Waarover heb je ooit heel erg hard gelachen?
Over zoveel dingen!

8. Als je een muziek instrument mocht bespelen, welke zou dat dan zijn en waarom?
Sowieso gitaar. Het is zo'n mooi instrument en het geluid is zo intens. Echt prachtig.

9. Wat is het favoriete ding dat je doet als je gestrest bent?
In mijn bed gaan liggen, tussen de knuffelberen.

10. Favoriete film?
James Bond! Allemaal even leuk. Haha!

11. Wat is een snack waar je niet zonder kan?
Ik ben niet echt van de snacks.

12. Wat is je favoriete dessert?
Moelleux au chocolat, heerlijk!

13. Favoriete pizza?
Pizza salami en pizza hesp.

14. Wat zou je liever willen, super krachten om mensen gedachten te lezen of superkrachten om onzichtbaar te worden?
Ik denk de superkracht om gedachten te lezen. Omdat je dan op de één of andere manier rekening kan houden met de gedachten van anderen.

15. Wat heb je gedaan voor je laatste verjaardag?
We zijn toen wat gaan eten in de Mac. en daarna wezen bowlen.

16. Als je een wens had voor jezelf, wat zou het dan zijn?
Dat ik lekker gezond blijf en op een mooie leeftijd kan sterven. Dat ik nog een héle tijd door kan gaan met bloggen, dat mogen we niet vergeten natuurlijk!

Dit was de tag. Hopelijk vonden jullie 'm interessant.











2 opmerkingen: