woensdag 16 januari 2013

Shoplog+unboxing achtig iets

Ja, ik ben een shopbeest, haha! Deze keer was ik bij Kruidvat en ja hoor, ik heb weer wat dingetjes ingeslaan. 



Eindelijk! Mijn eerste Essence sun club palette. Ik heb 'm in de kleur 02 long beach. Hij was zo'n 2.99€ geloof ik. 
Ook deze krijgt een mooi plekje in mijn stash! Het catrice allround concealer palette.
Een mooie gouden glinsterende oogschaduw van Catrice. Deze kocht ik in de uitverkoop voor twee euro. Dit is een limited edition.
Een Essence lakje uit de wild craft collectie in de kleur 03 mystic lilac. Deze was afgeprijsd naar één euro.
Opnieuw een lakje, dit keer van NYC. Dit is een mint groene kleur. Hij heet 253 Mint Macaroon. Deze was 2.99 euro.
Als laatste heb ik bij Kruidvat een base en top coat gekocht. Altijd handig! 




Op Enchantra.com heb ik wat dingen besteld, twee dingetjes maar. Ik had drie dingen besteld maar één daarvan (Sleek palette) heb ik weggeven aan Marie, een volgster van mijn blog en een héle goeie vriendin. 

Ik heb ook een paar dingen voor mezelf gekocht hoor, dat kon ik echt niet laten! Als eerste had ik een Sleek palette besteld, het Original palette. Een prachtig palette met een goeie pigmentatie. Dit palette was 9.99 euro.
Het palette hoe het er vanbinnen uitziet.
Om af te sluiten laat ik jullie ook nog snel mijn nagellakje zien die ik eveneens ook op enchantra.com heb besteld. Dit is een mooie donker groene kleur van cina glaze, deze heet starboard. Deze was afgeprijsd naar 3.50 euro.




4 opmerkingen:

  1. hey fran super leuk dat je over me schrijft xxx mietie ( PS: binnenkort staat er over jou ook nog iets op mijn blog, je weet wel )

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie dingetjes! dat catrice oogschaduwtje ziet er prachtig uit!

    BeantwoordenVerwijderen