dinsdag 8 januari 2013

Review~Action reinigings doekjes




Toen ik deze reiniginsdoekjes van Action in de schappen zag werd ik meteen helemaal blij. Ik wilde ze meteen uittesten. Ik heb ze ondertussen al een tijdje en heb ze tijdens de feestdagen uitgebreid kunnen testen en ik kan jullie zeggen dat ze heel erg fijn zijn.

Er zitten vijfentwintig reinigingsdoekjes in één pakje. Daarvoor betaal je dacht ik zo'n 0.99€. Je kunt ze vinden bij de maskers, neusstrips en nog enkele andere soorten renigingsdoekjes .

Ze halen je make-up er goed af, ze verwijderen niet alles maar wat wil je? Voor die prijs! Ze zijn uitstekend als je net als ik, gewoon voorzichtig bent met make-up. Geen tien lagen foundation en dan nog een twee kilogram mascara, gewoon een laagje foundation en dan andere basic dingen halen ze er prima af!

Ik zou zeggen...kopen!

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen