zaterdag 12 januari 2013

Review: Dior 5 couleurs palette

Het eerste product van Dior dat ik voor jullie review! Eindelijk. Het is een palette die ik eigenlijk pas recent heb gekocht dus ligt hij nog steeds in de schappen. Het is een heel basic palette met heel mooie basic kleuren en heel veel glitter vind ik zelf. Toen ik de swatches van mijn hand af wilde halen bleef nog reuze veel glitter zitten. 
Het palette bevat 2 zachte tinten, 2 erg gepegmenteerde tinten en een highlighter. Er zitten ook twee applicators bij en het heeft een spiegeltje. Het is erg mooi ingedeeld, de verpakking is strak en stevig. 
De achterkant voor meer informatie. Ik heb de kleur incognito nummer 030.
Om af te ronden laat ik jullie nog de swatches zien. De twee eerste kleuren zitten bovenaan, de roze is die in het midden en de twee anderen zitten onderaan.

Ik ben er echt zeer blij mee, het enige nadeel is dat de paletten van Dior nogal prijzig zijn, voor een pallet van vijf kleuren betaal je in ICI PARIS XL 52,47 euro. Je moet het er dus wel voor over hebben!




Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen