vrijdag 18 januari 2013

OOTD



Ik heb vandaag een outfit of the day voor jullie! Ik heb echt heel veel plezier beleefd aan dit artikel, het haalde de tijden van toen ontwerpster worden mijn droom was terug. Heel tof! Maar nu gaan we ons concentreren op hetgeen dat ik vandaag aanhad naar school. De make-up heb ik er vanavond bij gemaakt omdat het niet mijn gewoonte is om met make-up naar school te gaan maar, vanaf dat er iets te doen is buiten school dan draag ik altijd wel iets van make-up.

Mijn outfit was zeer safe, dat komt omdat ik écht geen zin had in toeters en bellen zoals kettingen en armbanden of lange oorbellen, neen, voor mij vandaag gewoon basic. Met dit weer is het onzin om alleen hetgeen dat jullie zien te dragen, onder het grijze truitje draag ik nog twee laagjes, een shirt met lange mouwen en een topje. Zo heb ik het toch nog lekker warm aangezien ik niet voorzien ben van een warme dikke winrerjas, ik doe het met een leuke nep leren vest. Niet super handig in deze kou maar als ik het combineer met verschillende laagjes is het zeker te doen!

Zoals je kan zien draag ik hier een simpele katoenen truitje. Grijs met van die winterse patroontjes, het doet me erg denken aan de Kerst periode, heel gezellig voor 's avonds in de keuken. Voor de rest draag ik een simpele donker blauwe skinny jeans, zonder riem, want deze spant erg goed aan en blijft goed zitten op de plek waar dat moet.

Aan mijn voeten draag ik warme namaak Uggs van Hampton. Ze zijn geweldig maar wel prijzig, gelukkig zijn we in deze periode voorzien van fijne solden en was hij een stuk gedoekoper dan voordien! Bovendien hadden wij maar 30% van van de prijs afgetrokken, zoals op het kaartje stond maar dat bleek aan de kassa 40% te zijn. Een leuke verassing!

Op geen enkele van de foto's zie je wat voor oorbellen ik draag maar daar is niet veel bijzonders aan, ik draag enkele simpele knoppjes die je zowat overal vind. Van die pareltjes, jullie begrijpen wel wat ik bedoel. Haha!

Dan naar de make-up. Ik draag hier een simpele ooglook met zowel grijze als bruine tinten. Op mijn waterlijk draag ik wat oogpotlood van NYC en op mijn wimpers mijn gelievde Hema mascara waarover je hier meer kan lezen. Op mijn bewegend ooglid gebruik ik één van de Essence sun club palettes en wat van het gosh smokey eyes palette, daarvan heb ik de lichtste kleur en de highlighter gebruikt. Op mijn gezicht draag ik verder niks. Ik draag ook geen eye-liner omdat het dan te hard wordt voor deze look.
 


Wat droeg jij vandaag naar school qua make-up en/of kledij?

2 opmerkingen: