zaterdag 12 januari 2013

Het 'BeautyTense bakje'!

Ik ben iemand die graag alles bij de hand heeft zodat ze geen zevenentwintig keer moet opstaan om iets te pakken. Vandaar had ik het idee om een mandje samen te stellen waarin ik alles dat ik het vaakst nodig heb kan bewaren, dit is het resultaat!
Als eerst mijn Dior palette, hierover komt binnenkort een artikel. Als ik over een bepaald product schrijf vind ik het ook wel fijn dat dat product ergens bij mij in de buurt ligt.
Dit kan natuurlijk niet ontbreken! Nagellak remover en wattenschijfjes. Er komen er aan: swatches. En om swatches te maken zijn vier nagels lakken wel voldoende maar met vier gelakte nagels over straat lopen? Hmm, misschien geen super goed idee, vandaar dat ik de swaches er dan meteen af kan halen, normaal liggen hier ook nog wattenstaafjes bij maar die waren blijkbaar op gebruikt. 
Man, zometeen kennen jullie alle aankomende artikelen al. Ja hoor, ook deze dingen ga ik gebruiken in een artikel.
Mijn fototoestel plus kabel. Niet onmisbaar tijdens het filmen waar ik de laatste tijd heel erg mee bezig ben. Ik gebruik voor de duidelijkheid: een andere camera voor het maken van foto's. Voor diegene die benieuwd zijn: ik maak foto's met een Nikon D3000. Die heeft geen film opties vandaar dat ik daarvoor een andere camera moet gebruiken.

Elastiekjes, een speldje en een donut rol, voor als ik mijn haar even omhoog en uit mijn gezicht wil hebben, de donut knot zit er bij omdat ik daarmee nog een tutorial wil opnemen.


Een potje vaseline, sinds ik met een ijzerwinkel in mijn mond loop zijn mijn lippen constant droog en kapot. Vandaar dat ik tijdens het tikken graag wat van dit spul op m'n lippen smeer.

Als voorlaatste in mijn mandje: mijn agenda. Onmisbaar! Deze heb ik speciaal gekocht voor mijn blog zodat ik daar alles overzichtelijk in kwijt kan.
En als laatste: reinigingsdoekjes van de Action voor het afhalen van swatches.

Dat was alles wat er in mijn bakje zat. Dit zijn volgens mij de dingen die ik het vaakst nodig heb en die ik dus  makkelijk -zonder te moeten opstaan, haha- kan pakken.


2 opmerkingen: